הפניות לגוגל אדסנס – הסוף

השבוע התבשרנו על הסוף להפניות לתוכנית האדסנס של גוגל.
הדבר גרם לי לחשוב, מהי הסיבה האמיתית שגוגל מסיימת את התוכנית?

כלפי חוץ התוכנית רווחית, רק כאשר מביאים שותף רווחי מרוויחים, מצב WIN-WIN.
אם כך, מה גורם לגוגל לסיים את התוכנית?

| הערת ביניים, גם אם הסיבה לא ברורה, אין לכם סיבה להציג יותר מודעות הפניה לגוגל אדסנס אחרי חודש ינואר הנוכחי. |

העליתי כמה השערות (אולי נכונות ואולי לא כטבען של השערות):

  • גוגל מתכוונת להפסיק את תוכנית האדסנס בהדרגתיות וזה השלב הראשון, אולי מדובר על סיום התוכנית במתכונת הנוחית (מי יודע מה מתכננים לנו שם בגוגל).
  • גוגל טוענים שהסיבה היא חוסר שביעות רצון, לא ברור לי מה התוכנית דורשת מהם, כמו שכבר ציינתי מדובר במצב WIN-WIN (כמו בכל סוג של הפניה), אולי גוגל מאמינים שהשוק כבר רווי באדסנס?
  • כהמשך לטענה הקודמת, אולי גוגל מאמינים שהם הצליחו למתג את ADSENSE ברמה מספקת כך שאין להם צורך לשלם על הפניות (שותפים שהיו מצטרפים לתוכנית גם ללא ההפניה, מצב בו גוגל רק מפסידה).

יש משהו נוסף שאולי פספסתי?

עידן בן אור

יועץ קידום אתרים ושיווק דיגיטלי

תוכן עניינים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרי קידום אתרים נוספים

יום כיפור דופק אצלי בדלת כבר מאתמול, תכף אני יורד לפתוח לו. לפני שהוא יכנס וכולם ילבשו לבן אני רוצה...

27.09.2009
|כללי