כל שותף בתוכנית האדסנס וודאי שם לב (אם נכנס לחשבון האדסנס שלו בגוגל) שעליו לאשר כי קרא את התקנון החדש.
בפוסט זה אסכם את השינויים:
- הוספת תיבות חיפוש בעמודים ריקים – עד עתה היה איסור להוסיף תיבות חיפוש בעמודים ללא תוכן, כעת זה אפשרי.
- דפי שגיאה – מהיום ניתן להציג מודעות אדסנס בעמודי שגיאה, עמודי מעבר, עמודי תודה וכו'.
- הפניות – מעתה ניתן להכניס הפניות למוצרי גוגל גם בעמודים ריקים.
- חשבון אדסנס – כעת ניתן להכניס בעמוד אחד מודעות אדסנס ממספר חשבונות שונים.
- שינוי משמעותי: מעתה ניתן להכניס גם מודעות מתחרות לגוגל אדסנס באתר – מאפשר להנות גם מאדסנס וגם ממתחרים ישראליים (דוגמת adsmarket, מרלין וכו').
- שינוי משמעותי: גוגל שומרת לעצמה הזכות לתרום את הכסף במידה והחשבון אינו פעיל.
- שינוי משמעותי: על כל אתר המציג מודעות אדסנס להכניס בתקנון האתר סעיף המודיע כי בביקור האתר ייתכן שיתווספו עוגיות צד שלישי האוספות מידע למטרות פרסום.
לדעתי חלק מהשינויים מועילים לשותף האדסנס הממוצע, סעיף 7 קצת בעייתי בעיניי אבל ניחא, גם ככה גוגל לא שואל אותי.
3 מחשבות על “שינויים בתקנון גוגל אדסנס”
[…]מעתה ניתן להכניס גם מודעות מתחרות לגוגל אדסנס באתר – מאפשר להנות גם מאדסנס וגם ממתחרים ישראליים (דוגמת adsmarket, מרלין וכו').[…]
ממש ממש ממש עזר לי =]
שינוי משמעותי: על כל אתר המציג מודעות אדסנס להכניס בתקנון האתר סעיף המודיע כי בביקור האתר ייתכן שיתווספו עוגיות צד שלישי האוספות מידע למטרות פרסום.
ומה עם אתרים שאין בהם תקנון? אתרים רגילים…
הגוגל האלה משהים על כל שטות, תזהו מהם.