מאמרי קידום אתרים נוספים
כנראה ששמעתם פה ושם על SEO ואם לא עליו, אז על הקידום האורגני. מה שחשוב לדעת הוא ששניהם מכוונים לאותו
כנראה לא אפתיע אף אחד כשאגיד שאחת הבקשות שאני מקבל בתדירות גבוהה מאוד (מאוד!) היא "עידן, אני רוצה שתקדם לי
האמת על מקדמי אתרים היא אחת: אנשים חושבים שאנחנו יודעים לכשף את גוגל וככה לגרום לאתר שלהם להיות ראשון בגוגל.
בואו נודה בזה – קידום אתרים לוקח זמן 🙂 אז אחרי שאמרתי את זה והפחדתי חצי מהגולשים, ננסה להבין מהם
עדכון: 15/11/18 והפעם אני מארח את זהר עמיהוד, אחד מוותיקי התחום להסביר על תחום מקביל – פרסום בגוגל. לפני כמה
"נתונים מובנים" מסתמנים כנושא מרכזי מאוד בעולם הSEO ב2018. גוגל מחדשים את סוגי המידע אותו ניתן לתייג וממשיכים במהלך שלהם
ב13/9/17 התקיים כנס Press4Word במתחם Lago בראשון לציון. בכנס התקיים פאנל מומחי קידום אתרים בהנחייתי ומצורף פה לצפייה ישירה. נושאים
הפעם אני מארח את פליקס מילשטיין – מקדם אתרים וותיק ומנהל תחום SEO בחברת דיגיטאצ' שייתן קצת מהניסיון שלו על
לא יודע אם כל מקדמי האתרים עושים את זה, אבל הסטייה שלי היא בדיקת המיקום של הביטוי "קידום אתרים" בכל
חברות קידום אתרים רבות אוהבות להציג ולהתגאות בהצלחות שלהן,הגיוני. הבעיה מתחילה כאשר המדד לתחרותיות הוא מספר התוצאות בגוגל עבור אותו
בזמן שנסעתי להרצליה שמעתי פרסומת שהסתיימה בשורה "חפשו בגוגל XX והגיעו לאתר החברה". באותו רגע נזכרתי בעוד פרסומות מהסוג הנ"ל