מאמרי קידום אתרים נוספים
בשנים האחרונות (ובמיוחד מאז הקורונה) עולם האיקומרס בישראל תופס תאוצה מטורפת. כמעט כל שבוע אני נפגש עם יזמים ובעלי עסקים
זוכרים שפעם היה מנוע חיפוש בשם וואלה? אם אתם מעל גיל 30 התשובה היא כנראה שכן, אם אתם לא כנראה
כנראה ששמעתם פה ושם על SEO ואם לא עליו, אז על הקידום האורגני. מה שחשוב לדעת הוא ששניהם מכוונים לאותו
מאז שהתחלתי לעסוק בקידום אתרים לפני 14 שנה, יש שאלה אחת שבעלי עסקים המעוניינים לקדם אתר האתר שלהם תמיד שואלים
כמעט אין מקדם אתרים או מישהו שמתעניין בתחום, שלא שמע על הביטוי "אתרי תמיכה / אתרי לוויין / PBN "
אז כמה באמת עולה לקדם אתרים בישראל? זה ממש תלוי את מי אתם שואלים. אם תבררו את זה מול המודעות
לפני שנתחיל, אני רוצה לשאול אותך 2 שאלות: יש לך מחשב? יש לך אינטרנט? אם ענית תשובה חיובית – כנראה
בתאריך 30/10/17 העברתי יחד עם זהר עמיהוד וובינר על הנושא הכי חם היום בעולם הSEO – מובייל פירסט ואיך ניתן
אחת השאלות ו"הבעיות" הנפוצות בקידום אתרים גדולים היא מה עושים עם תוכן פג תוקף? כלומר, ישנם עמודים שאינם רלוונטיים יותר
שיפור יחס המרה (ידוע באנגלית גם כCRO – Conversion Rate Optimization) הוא מונח המתייחס לשיפור הערך המתקבל מהתנועה המגיעה לאתר
אז..אני לא נוהג לעשות את זה בד"כ אבל הפעם מדובר בנושא שנוי במחלוקת והחלטתי שיהיה הכי טוב להביא את ההתייחסות
בעולם של עדכוני פנדה תכופים הפך "תוכן כפול" למילת גנאי בפי מקדמי האתרים, כאשר ברור לכל שיש לעשות כל שניתן