עדכון אחרון: 10.09.2024
מלחמת חרבות ברזל, קורונה ועוד לא מעט אירועים שעברנו השנים האחרונות לימדו אותנו שאפשר לעבוד מהבית.
אבל איך עושים את זה? כן, אני מדבר על זמן שנמרח, משימות שמתפספסות ופרודקטיביות שנמצאת במגמת דעיכה ברורה.
וכשחושבים על זה, העבודה מהבית לא יצרה את הבעיות האלה, היא רק הציפה והבליטה אותן. כל הדברים האלה שציינתי קורים גם במשרד וגם שם כדאי למצא להם פתרון.
אז כן, עכשיו תבואו ותגידו שתוכנה לניהול פרויקטים היא הפתרון, ואתם צודקים.
העניין הוא שכל פעם מחדש אני מתאכזב מהן ומרגיש שהן מפספסות משהו ולא נותנות לי את הפתרון שאני מחפש. וככה יוצא שאני נודד בין מערכות, מגלה שהן לא יעילות, מוחק ושוב מוצא את עצמי בלופ הזה של חיפוש אחר "האחת".
ואז הבנתי שאני צריך לשים לזה סוף. הרי מבין כל ההיצע שקיים, חייבת להיות תוכנה לניהול פרויקטים שתענה על הדרישות שלי ותעשה לי סדר.
לקחתי את הפרויקט הזה ברצינות, השתמשתי ביותר מ-20 תוכנות לניהול פרויקטים ולניהול משימות, בדקתי את הפיצ'רים לעומק וחזרתי אליכם עם 5 התוכנות שעמדו בצורה הטובה ביותר בקריטריונים שהגדרתי מראש:
יעילות – נמצאות פה רק התוכנות שבאמת הקלו עליי, סדרו לי את היום, שיפרו את זרימת העבודה שלי והביאו איתן ערך מוסף.
כלים ופיצ'רים – תוכנה לניהול פרויקטים צריכה לכלול פיצ'רים שיאפשרו לנו לנהל פרויקטים. נשמע ברור מאליו, נכון? מסתבר שלא כל תוכנה מגיעה עם סט כלים שאני רואה אותו כהכרחי. מבחינתי, היכולת לייצר דוחות ותרשימים, לשתף מסמכים, לעקוב אחר תקציב, לנהל משימות ולייצר תקשורת שוטפת עם חברי הצוות – כל אלה הם דברים משמעותיים שחייבים להיות בכל תוכנה לניהול פרויקטים.
נוחות וקלות שימוש – כי בסופו של דבר אני מאמין שתוכנות לניהול פרוייקטים אמורות לשרת את כל חברי הצוות ולא רק את אלה שיש להם ידע טכני או חיבה לכל מיני טבלאות ואקסלים.
מחיר – אני רוצה מוצר טוב שיעלה לי כמה שפחות ואני מניח שאתם לא שונים ממני בקטע הזה. אבל אני לא מוכן להתפשר על מוצר שעולה מעט ולא עושה את העבודה שלו. כלומר, תוכנה לניהול פרויקטים עם תג מחיר נמוך שלא עמדה בקריטריונים הקודמים שציינתי – לא נכנסה לרשימה הזאת! אז אתם יכולים להיות בטוחים שכל תוכנה לניהול פרויקטים שהזכרתי כאן – תתן את התמורה הטובה ביותר לכסף שלכם.
תקופת התנסות בחינם – מחמיא לי שאתם סומכים על המילה שלי, אבל אני רוצה שתהיה לכם האפשרות להתנסות בתוכנות, להרגיש אותן בעצמכם ולהחליט שזה באמת מתאים לכם ולצרכים שלכם. כל התוכנות לניהול פרויקטים שמופיעות כאן מאפשרות לכם להשתמש בהן ולבחון אותן לתקופת זמן ללא עלות.
מחכות לכם למטה 5 התוכנות שהגיעו לקו הסיום עם הסברים על הפיצ'רים, צילומי מסך ומחירים עדכניים (נכון לזמן שבדקתי אותן). מתרגשים למצא את האחת שלכם? (:
אין ספק שכשמדברים על תוכנה לניהול פרויקטים, מאנדיי (הישראלית!) היא בין האסוציאציות הראשונות שקופצות לראש. הסטארט אפ הישראלי המצליח כבר נמצא כאן כמעט 9 שנים שבמהלכן הוא מלוטש עוד ועוד עד לכדי רמת גימור כמעט מושלמת.
גם כאן מחכה לכם תהליך הרשמה פשוט וזורם שבסופו תתבקשו להגדיר את הצרכים שלכם מהמערכת.
אחרי שתסיימו את זה ותתנו הרשאות לחברי הצוות, אתם הולכים לגלות כמה מאנדיי הוא כלי מדהים, הרבה בזכות הפריסה הפשוטה שמקלה מאד על הבנת תהליכים ורצף העבודה. בניגוד ל- ClickUp, כאן דאגו לסדר מדריך צמוד שלא משאיר מקום לבלבול וממש מנחה שלב אחר שלב כדי להבטיח התחלה חלקה ופשוטה.
אני ממש אוהב את השימוש שמאנדיי עושה בצבעים, ככה שלרוב אני אפילו לא צריך להתמקד בטקסט עצמו כדי להבין מה אני צריך לעשות ומה החשיבות של המשימה. הכל ויזואלי ומותאם לאנשים עם הפרעות קשב, כלומר כולנו, שצריכים ללקט כמה שיותר מידע בכמה שפחות זמן.
גם כאן כמובן תוכלו לעקוב אחר התקדמות של פרויקטים, להגדיר דד-ליינים ולעקוב אחריהם, לשתף פעולה עם חברי הצוות בקלות, להוסיף תגובות והערות, לתזמן משימות ולמעשה להתאים את התוכנה לצרכים של כל פרויקט ולהעדפות של חברי הצוות.
יש פה דגש מאד חזק על ביצוע, זרימה ושיתוף פעולה. כל משימה משוייכת לחבר צוות וברגע שהוא מסיים את חלקו, הוא יכול לשייך אותה לחבר צוות הבא אחריו להמשך תהליך. הכל נמצא בדשבורד מול העיניים וכל המשתמשים יכולים לעקוב אחר ההתקדמות, ככה ששום משימה לא אמורה ליפול בין הכסאות.
והמחיר?
במסלול הבסיסי ביותר, תשלמו 8 דולר לחודש עבור משתמש, כל עוד תבחרו בתוכנית שנתית. המינימום אגב זה 3 משתמשים, מה שאומר שאתם מתחילים ב-24 דולר לחודש. אם אתם הולכים על תוכנית חודשית, המחיר מטפס ל-10 דולר למשתמש.
בכל מקרה, לא משנה באיזו תוכנית תבחרו, גם מאנדיי מאפשרת לכם התנסות ללא עלות למשך 14 ימים ומבלי שתצטרכו להכניס פרטי אשראי.
לפני הכל – קליקאפ היא הבחירה האישית שלי ושל הצוות בReGo.
קליק אפ (והנה הסקירה המלאה שלי על קליקאפ) טוענת שהיא ניתחה מעל ל- 4,000 צוותים ומהרגע שהם התחילו להשתמש בתוכנה – הם חסכו בממוצע יום בשבוע, שהם במצטבר 52 ימים בשנה. עם כזאת הצהרה, הייתי חייב לבדוק במה מדובר.
ההרשמה ממש פשוטה ולא דורשת מכם להכניס פרטי אשראי. רק לתת כתובת מייל ולהגדיר שם משתמש וסיסמא. יישלח לכם קוד אימות לכתובת מייל שבחרתם ומיד אחר כך תעברו דרך מנהרת הפרסונליזציה שתאפשר לכם להגדיר אוואטר, לבחור צבעים, ליצור התממשקות עם אפליקציות קיימות, להגדיר משתמשים ובשעה טובה, גם להגיע לדשבורד:
בשלב הזה חשוב לי להרגיע ולבקש מכם להשאיר בצד את הבהלה. הרבה אנשים מוותרים על הכלי הנפלא הזה רק בגלל שהוא אולי נראה קצת מורכב בהתחלה, אבל אני מבטיח שברגע שתופסים את זה, קליק-אפ ממש זורמת. כן צריך זמן הסתגלות, אבל הכל פה מאד מהיר אינטואיטיבי וברגע שמתחילים, זה פשוט מתגלגל מדבר לדבר, עד שלאט לאט כבר אפשר להרגיש שליטה במערכת. הסבלנות משתלמת במקרה הזה, מבטיח.
כדי להתחיל לעבוד ולהוסיף משימות, תנו קליק על הכפתור הסגול התחתון בצד ימין, +task, ומשם כבר יפתח לכם חלון שינחה אתכם הלאה:
הכל פה ניתן להגדרה והאופציות הן אינסופיות, ככה שאני ממש נהנה מחופש הבחירה וההתאמה שקליק-אפ מאפשרת.
כל משתמש יכול לתכנן פרויקט, לתזמן משימות, לקבוע תעדוף, לבנות תרשימים ולהגדיר לוחות זמנים דרך הדשבורד המרכזי.
בניגוד להרבה תוכנות אחרות, כאן גם יש אפשרות לשתף ולערוך מסמכים, ככה שכל משתמש יכול להגיב ולהוסיף הערות על קבצים כדי למקסם את עבודת הצוות ושיתוף הפעולה.
אני ממליץ בחום לתת צ'אנס אמיתי לכלי המעולה הזה, במיוחד כי הוא חינמי ואין מה להפסיד. אם ניסיתם ואהבתם והגעתם למקסימום של מכסת האחסון החינמית (100MB), או שאתם צריכים פיצ'רים שלא זמינים בגרסא החינמית (היא לגמרי מספיקה למי שעובד לבד או בצוותים קטנים) – תוכלו לעשות מנוי לחבילת ה-Unlimited שתעלה 16.29 ש"ח במסלול השנתי ו- 29.31 ש"ח במסלול החודשי.
שימו לב שבכל מקרה יש לכם אפשרות להתנסות בחינם, ככה שאתם לא משלמים לפני שאתם בטוחים שזה באמת שווה את זה.
Wrike היא תוכנה לניהול פרויקטים שבארץ פחות שמעו עליה, אבל היא הצלחה מסחררת בקנה מידה עולמי והיא גורפת פרסים על הפיצ'רים והיכולות שלה. לא אחדש לכם, ואני די בטוח שאתם יכולים להזדהות עם זה שאחת מהסחות הדעת הכי גדולות של יום העבודה, היא תיבת האינבוקס. Wrike טוענת שהיא יכולה להפחית ב-90% את כמות ההודעות הנכנסות, אם אתם וחברי הצוות שלכם תעברו להשתמש בה. קניתי.
גם כאן תצטרכו לעבור דרך תהליך הרשמה ולענות על כמה שאלות, אבל בניגוד לשתי התוכנות הקודמות, כאן מבקשים מכם לבחור את התוכנית שלכם מראש. אני זורם עם מה שהם הציעו, שזו התוכנית לאנשי שיווק:
אגב, אני לא יודע מה Wrike מתכננת לבחור עבורכם, אבל אם תגגלו קצת למטה עם העכבר, תוכלו לראות מה כוללת כל תוכנית ולשנות את ברירת המחדל שלהם לפי הצרכים שלכם.
אחרי שאישרתי תוכנית, הכנסתי אנשי צוות ובחרתי טמפלט, הגעתי לדשבורד ולשמחתי, גם כאן יש מדריך צמוד שמסביר לי איך לעשות את הצעדים הראשונים בתוכנה.
גם בלי המדריך הצמוד, אני יכול לומר לכם ש-Wrike היא אחת מתוכנות ניהול הפרויקטים הפשוטות והקלות ביותר שנתקלתי בהן. אתם מהר מאד תבינו איך אתם יכולים ליצור משימות, להפיק דוחות, להגדיר לוחות זמנים, למדוד זמני ביצוע, לקבוע ולשנות סדר עדיפות, לעדכן פרטים, לתקשר עם חברי הצוות והכל בזרימה ותוך כדי תנועה בהתאם לשלבי הביצוע.
הממשק ידידותי וקל לשימוש ואתם יכולים לבחור באיזה אופן להציג את המשימות – רשימה, לוח, טבלה, או עמודות. הכל פה מנסה להיות מותאם ואישי – וגם מצליח! הדשבורד מבוסס על גרירה ושחרור של אלמנטים, כך שיהיה לכם מאד נוח לארגן את לוח המשימות שלכם ולראות בדיוק מה הסטטוס שבו נמצאת כל משימה.
ווריק מאד הוליסטית ומתממשקת עם למעלה מ-400 תוכנות, כשביניהן כמה מהבולטות והשימושיות ביותר תוצרת מיקרוסופט, גוגל ודרופבוקס, אז מבחינת ייבוא וארגון הנתונים לפלטפורמה אחת – גם כאן אתם מסודרים.
רוצים לדבר על מחירים?
עד 5 משתמשים – תוכלו להנות מ-Wrick בחינם. מעבר לזה, יש מחיר חודשי שמשתנה לפי כמות המשתמשים, כשהמינימום הוא 5. מה שזה לא יהיה, וכמו כל תוכנה לניהול פרויקטים שהכנסתי לרשימה הזאת, גם כאן יש לכם התנסות ללא עלות למשך 14 ימים, ככה שתוכלו לנסות ולהחליט האם ווריק מתאימה ועונה על הצרכים שלכם.
אמרתי שמאנדיי הרשימה אותי בויזואליות שלה? אוקי, אז עכשיו קחו את זה כמה צעדים רחוק יותר. מירו היא פלטפורמת whiteboard שתארח את כל הרעיונות והמשימות שלכם על לוח לבן שאותו תוכלו לקשט בתרשימי זרימה, חיצים ופתקים. כןכן, כמה מופרע שזה נשמע לכם, ככה זה גם בפועל, אבל יש משהו מאד מאורגן ופחות מכני באיך ש-Miro בנויה. היא שונה מכל תוכנה לניהול משימות והיא מדמה את הלוח המחיק הזה שיש על הקיר כמעט בכל משרד.
לא יודע מה אתכם, אני מת על זה שהכל מוצג לי מול העיניים ושאין יותר מדי מסכים שאפשר לברוח אליהם. הכל נמצא במקום אחד, על לוח אחד. ועוד יתרון מרכזי של Miro זה הויזואליות שמאפשרת לראות התקדמות של תהליכים דרך כל השלבים שלהם. תמיד תוכלו לעשות זום-אין כדי להתפקס על משימה מסויימת או זום-אאוט כדי לראות את התמונה המלאה.
אין שום דבר מיוחד בתהליך ההרשמה ל-Miro, גם כאן תצטרכו לספק כתובת דואר אלקטרוני ולענות על כמה שאלות שיעזרו למירו להבין מי אתם ומה הצרכים שלכם.
בחרו את הצורך המרכזי שלכם ופשוט…תתחילו לשחק. אין מילה אחרת להגדיר את זה. מירו מרגישה כמו ארגז חול שהכל יכול לקרות בו ובדיוק כמו שאתם רוצים. כל האלמנטים על הלוח ברי שינוי והתאמה אישית, כשבנוסף, התוכנה מציעה לכם כל מיני טמפלטים מובנים, שכל אחד מהם ישרת אתכם בצורה אחרת לפי הפרויקט שאתם רוצים לבצע.
כל אלה הופכים את Miro לאחת מתוכנות ניהול הפרויקטים הקלות ביותר לשימוש ואני לא חושב שיש מישהו שיצליח להסתבך איתה. היא ידידותית למשתמש ולא תדרוש מכם יותר מדי זמן כדי ללמוד איך לתפעל אותה.
ל- Miro יש גרסא חינמית שתאפשר לכם ליצור עד 3 לוחות, אבל בינינו זה כלום וכנראה שלא יספיק לכם מעבר לפרויקט בודד. ואם תרצו יותר מזה, זה כבר מטפס ל-8 דולר עבור כל משתמש בהנחה ואתם בוחרים בתוכנית שנתית ובהנחה שהצוות שלכם לא עולה על 20 משתמשים.
מה שלא יהיה, גם כאן התנסות לא תעלה לכם כסף. אז תנו הצצה לפני שאתם מתחייבים לתוכנית.
יש כאלה שיסווגו את בייסקאמפ תחת תוכנה לניהול פרוייקטים ויש כאלה שיגידו שהיא בכלל כלי למקסום תקשורת בין חברי הצוות. מבחינתי, כולם צודקים, כי בייסקאמפ עושה גם את זה וגם את זה.
התוכנה תאפשר לכם לנהל את הפרויקטים שלכם ולתקשר עם הקולגות. תוכלו לעקוב אחר המשימות, הדד-ליינים, לשתף קבצים, לנהל דיונים ולשלוח הודעות אחד לשני. אפשר להתייחס אליה כמו אל חלל עבודה וירטואלי, היא מעולה במה שהיא עושה ובניגוד לשאר התוכנות, היא גם מציעה תוכנית משתלמת לצוותים מרובי משתתפים.
תהליך ההרשמה פה קצת יותר ארוך ומייגע ובייסקאמפ מנסה לאסוף כמה שיותר נתונים על החברה שלכם ועל הצרכים שלכם, יכול להיות שזה משתלם בהמשך, אבל אני בחרתי לדלג בשלב הזה ולהמשיך ישר לדשבורד. זה המסך ההתחלתי שחיכה לי:
וכבר עם הלחיצה הראשונה שלי על אחד מכפתורי ה +New, אפשר היה להבין כמה בייסקאמפ פשוטה ונוחה להפעלה. גם כאן יש עוזר צמוד שהולך איתכם לכל מקום ומוודא שהכל זורם לכם, אבל האמת שלא הרגשתי צורך להשתמש בו, מרוב שהכל אינטואיטיבי והגיוני.
זה אגב המסך שנפתח כשמבקשים ליצור פרויקט וכמו שאתם רואים, מאד פשוט לראות ולהבין מה הצעדים הבאים מכאן ומה האפשרויות שעומדות לרשותכם. כמו כל תוכנה לניהול פרויקטים, גם פה יש אפשרות לשייך משימות לחברי צוות, להגדיר זמני ביצוע, להוסיף הערות, לשתף קבצים, לקבל הודעה שמתריעה על סיום המשימה וכו'. מה שאני פחות אוהב כאן, זה שאני לא מקבל מספיק מידע מהדשבורד וצריך להכנס לכרטיס של כל פרויקט כדי לראות את הסטטוס שלו ואת לוחות הזמנים בו. וזה אומר שבקלות דברים יכולים להתפספס כי אין להם מספיק ביטוי ובולטות מהמסך הראשי. בייסקאמפ גם לא תתן מענה למי שמחפש להפיק דוחות ולנהל תקציבים, אבל מבחינת כל מה שקשור בהגדרת משימות ובתקשורת בין חברי הצוות – היא מצטיינת.
בשונה מיתר התוכנות לניהול פרויקטים, בייסקאמפ לוקחת מחיר קבוע שאינו תלוי בכמות המשתמשים, מה שהופך אותה למאד אטרקטיבית עבור ארגונים גדולים, ולפחות אטרקטיבית עבור ארגונים קטנים.
היא מתגאה במחיר של 99 דולר לחודש, ללא תלות בכמות המשתמשים והיא מציעה תקופת ניסיון נדיבה של 30 יום ללא עלות וללא צורך בהכנסת פרטי אשראי.
אז איך בוחרים?
יש כמה פרמטרים שאני לקחתי בחשבון לפני שבחרתי בClickUp:
- גודל הצוות – במקרה כזה תרצו לצמצם ככל האפשר את הסכום שתשלמו פר משתמש ואולי תעדיפו תוכנית כמו של בייסקאמפ שלא מגבילה אתכם למכסה מסויימת.
- תקציב – יש יופי של דברים שיוכלו לעשות לכם סדר גם מבלי שתצטרכו להוציא שקל. אבל אין ספק שאם התקציב מאפשר, תוכלו להשיג יותר וכל שקל שתשקיעו – זה שקל שבסופו של דבר יחזור אליכם כי תהליכים יקרו מהר יותר, נכון יותר וחכם יותר. המזל הוא שאתם לא צריכים להמר וכל תוכנה לניהול פרויקטים שמופיעה כאן, מגיעה עם תקופת נסיון חינמית שתאפשר לכם לבחון אותה מכל הכיוונים לפני שתצטרכו לקבל החלטה.
- צרכים – אתם מכירים את חברי הצוות שלכם ויודעים מי הטיפוסים ועם מי יש לכם עסק. לא כולם יסתדרו עם קליק אפ, אבל אתם יכולים להיות בטוחים שעם מאנדיי צפויות לכם פחות התנגדויות. אם יש לכם ריבוי משימות והרבה אנשים שעובדים עליהן במקביל, כנראה שבייסקאמפ היא לא הפתרון כי הפרטים שם נחבאים ולא מוצגים בצורה בולטת מספיק. בקיצור, כל תוכנה והיתרונות-חסרונות שלה ואתם צריכים לעשות חושבים ולקחת בחשבון גם את הצרכים שלכם אבל גם את אלה שעובדים אתכם, אם אתם רוצים שיהיה תהליך עבודה זורם ותקין ושכולם ישתפו פעולה.
אלה 5 התוכנות לניהול פרויקטים שהגיעו אצלי לקו הסיום. הורדתי, התנסתי והתלבטתי בין הרבה אחרות, אבל בסופו של דבר הן שכנעו אותי בזכות הפיצ'רים, קלות השימוש והיעילות שהן הכניסו לשגרת העבודה שלי. כל אחת מהן זמינה לתקופת נסיון ללא עלות וללא צורך בהכנסת פרטי אשראי. נסו אותן, אם אהבתם שתפו את החברים שלכם לצוות ובקשו מהם לחוות את דעתם. בסוף, גם לכם תהיה מנצחת.
32 מחשבות על “ניהול משימות: 5 התוכנות הטובות ביותר לניהול פרוייקטים ומשימות ב2024”
שלום עידן
אני משתמש בקליק אבל מנסה למצוא דרך לשלוח דרכה אנשי קשר למזכירה שלי ולא מוצא.
יש את זה שם?
שאפו לסקירה. אתה מצליח להציף ולנמק את העיקר מבלי לטרחן. נהניתי לקרוא.
עידן שלום,
אשמח לעזרתך. לקוח שלי מחפש מערכת שתענה בעיקר על 3 הדרישות הבאות:
a. ניהול ויזואלי ומעקב אחר סטטוס ייצור/פעילות בצוות של כ 10 עובדים
b. איסוף זמני פעילות למשימה – התחלה וסיום לצורך דוחות ואיסוף נתונים
c. צירוף מסמכים למנה/אצווה
הוא עבד בעבר עם TRELLO אך פתוח למערכות חדישות ומתקדמות.
תודה. דודי.
היי,
אני לא בטוח מה הכוונה במעקב ויזואלי, אבל אם זה כמו שאני מבין את זה אני חושב שמאנדיי היא פתרון שנותן מענה שלם לצורך שהגדרת
תודה. כוונתי בניהול ויזואלי היא שיש לוח קנבאן שמציג את העבודות הפעילות ומה הסטטוס שלהן (שאני מבין שזה סהכ מצב תצוגה שמופיע ב 5 המערכות הללו). אך הנקודה הקריטית היא איסוף זמני פעולה שזה למעשה צורך שהמערכת תחשב כמה שעות/דקות מושקע השקיעו בעבודה/כרטיס מתחילה ועד סיום. את הפיצר הזה אני לא רואה מוזכר במערכות השונות. האם יצא לך לראות יישום כזה/יכולת זו ככלי ניהולי של הייצור/מחלקה מסויימת?
זה דורש התאמות, צריך להפעיל ולעצור כל פעם שמתחילים ועוצרים משימה ולאחר מכן ניתן לסכום את הזמן שעבדתם על פרוייקט מסויים.
מה האופציות הקיימות עם ממשקים בעברית – ואיך הם משתווים לאלו שציינת בכתבה הזו, לדעתך?
אין מערכות בעברית שמתקרבות לאפשרויות שמציעות המערכות שסקרתי פה לצערי.
היי, איפה נמצא המדרך המפורט על Monday?
פה 🙂 https://www.idanbenor.co.il/business-management/monday-review/
שלום,
אולי על הדרך מצאתם איזה אפליקציה שתתאים למי שלא יודע אנגלית?
אפילו משהו ברמה 'טובה'
אבל בעברית מלאה
תודה
הכוונה היא למערכת שהממשק שלה בעברית? במידה וכן האופציות פחות טובות אבל יש כמה כאלה.
הי עידן, אתה עושה הדרכה על קליקאפ?
לא, אבל אם יש שאלה ספציפית אוכל לנסות לעזור פה 🙂
היי עידן
אשמח להתייעץ ולהבין מה יכול להיות רלוונטי עבורי. אנחנו עובדים בצוות שיווק אין האוס, כרגע בטרלו. יש צורך תמידי בפתיחת משימות מול צוות נוסף, מנהלי קמפיינים אל מול קריאטייב ותוכן.
עיקר הצורך הוא עדכון על פתיחת משימות, עדכון חבר הצוות שפתח את המשימה על השלמת המשימה, קישור לתוצרים בתיקיית רשת (כלומר לשים לינק שיהיה קליקבלי על מנת שיפתח בקלות), יצירת טיים ליין או דד ליין למשימות. ולוח שיראה את כל המשימות הקיימות של כל חברי הצוות (בדומה לטרלו)
משהו מהממשקים שסקרת פה יכול להיות רלוונטי?
כמעט כל המערכות פה מסוגלות למה שציינת.
מאנדיי וקליקאפ הן כנראה הטובות ביותר לצורך הזה.
מבין האופציות שכתבת האם יש תוכנה שיודעת לתת deadline משוער על פי הערכות זמנים? ניסיתי את clickup, asana, Monday ועוד כמה שאני לא זוכרת ולא מצאתי אפשרות כזו.
היי שני,
האם את מתכוונת שהמערכת "תנחש" מה תאריך היעד של המשימה? אני לא חושב שיש כאלה…
היי,
בארגון לא קטן , ניהול משימות ותקלות עם אפשרות להצמיד נספחים ואישורים לפי צעדים
מה עדיף?
monday
or
ClickUp
thanks
אני חושב שקליקאפ היא האופציה הטובה יותר מהסיבה שכתבתי – 2 המערכות מציאות את אותן הפיצ'רים בגדול אבל קליאפ מאפשר לך לגדול במחירים נמוכים הרבה יותר.
הי עידן. אולי יש לך המלצה בשבילי. אני מחפש תוכנה לניהול משימות:
אני עובד עצמאי (ללא צוות) מול 30+ לקוחות שונים, שעל כל אחד אני צריך לשמור ולעדכן כל הזמן איפה אני נמצא עם כל אחד. זה כולל ניהול של תכתובת ומיילים, שליחת וקבלת מסמכים לשמירה, סיכומי פגישות, משימות דחופות ופחות דחופות.
אתה מכיר תוכנה/app שיענה לי על הצרכים האלו.
תודה טוני
הקליקאפ יכול לאפשר לך לנהל גם תכתובות מייל וגם BASECAMP לדעתי.
שלום, האם איזו תוכנה מכל אלו שרשמת, מאפשרת שימוש בעברית, או הכל בכולן באנגלית?
תודה
הממשק של כל המערכות באנגלית אבל כולן מאפשרות עבודה גם בעברית (אם כי לפעמים זה לא נח בהצמדה לשמאל וכו')
היעדר הצמדה לימין בשביל עברית ואנגלית משולבת היא הדיל ברייקר הכי משמעותי מבחינתי…
מילא באפליקציות שלא כותבים בהן הרבה (קליקאפ, טודוסיט וכו, אפשר להסתדר ולהימנע משילוב עברית-אנגלית) אבל כשמדובר בפתרון כולל, שמעודד תכנים מלאים בשילוב עם משימות (כמו קליקאפ הנהדרת באמת, אך שעדיין סובלת מחבלי לידה רבים) – זה פשוט חסרת טעם. זה אנטי-פרודקטיבי ומצריך שוב פיצול ממשקים.
אשמח לדעת אם נתקלת באפליקציית משימות איכותית אך פשוטה (סטייל קליקאפ/טודוסיט) שאפשר לכתוב בה עברית ואנגלית ביחד. יש?
בWRIKE אפשר לעבוד 100% עם עברית
למה אני לא מצליח לעבוד בשום אופן בעברית, לא עם מאנדיי ולא עם Wrike?
אני לא יודע, אם תצרף צילום מסך של מה שקורה כשאתה כותב בעברית אני אוכל לנסות לעזור 🙂
היי, מה דעתך על trello?
תודה
מושית
תלוי מאוד בצרכים, אבל טרלו היא מערכת עם אפשרויות מוגבלות לעומת מה שסקרתי בה בכתבה.
הי עידן. אני לקראת גיל 60. יש לי הפרעת קשב וריכוז קשה ואני מתפזרת במשימותיי בעבודה ובבית. כאדם רגיל לא במסגרת עסק או צוות. מריחת המשימות פוגעת בכל תחומי חיי.
לדעתך איזו תוכנה פשוטה בעברית מלאה,תוכל לפרוט כל משימה בבית ובעבודה ולעזור לי לעשות סדר בראש? אודה מאד מאד לתשובתך
אני חושב שכל אחת מהמערכות יכולה להתאים.
נסי את זה