יש היום הרבה מערכות לניהול פרויקטים. למעשה, כולן מציעות פתרונות דומים וכל אחת מהן טוענת שהיא הכי טובה ושאיתה יהיה לכם הכי קל לנהל, לעקוב ולתכנן משימות.
בטח שמעתם על טרלו או אסנה, והן לחלוטין ראויות, אבל האמת היא שאם אתם מחפשים מערכת לניהול פרויקטים שיש בה הכל מהכל – יכול להיות שדווקא מאנדיי תבלוט איפה שאחרות דוהות.
היא יודעת לארגן את המידע בצורה ויזואלית וקלה לסריקה, יש בה פיצ׳רים מותאמים אישית שיתנו מענה כמעט לכל צורך, היא סופר ידידותית למשתמש וגם כשמסתכלים על המחיר, היא נותנת תמורה טובה, בטח ביחס למתחרות שגם גובות מחיר חודשי גבוה יותר ממנה (אבל פה אני קצת אסייג, כי יש קאצ׳ עם התמחור של מאנדיי, נגיע לזה בהמשך).
רגע של כנות, לא תמיד התחברתי למאנדיי. בשנים האחרונות העדפתי ללכת על מערכות אחרות לניהול פרויקטים, וגם בחרתי בקליקאפ (ולא בMonday) כמערכת הראשית שאני עובד איתה בסוכנות קידום אתרים שלי.
אבל בגלל שאני קצת פריק של הנושא, חזרתי לבדוק את מאנדיי. לשמחתי, השנים עשו לה טוב. התוכנה עברה מקצה שיפורים והיא מייעלת תהליכים רבים, והפכה להיות אלטרנטיבה אמיתית למערכות אחרות (ואם מעבר בין מערכות היה דבר פשוט אולי אפילו הייתי עובר לעבוד איתה בעצמי).
זה לא שהיא מושלמת, כן? אבל מבין כל המערכות לניהול פרויקטים שבדקתי, היא היתה הכי קרובה לזה. אני לגמרי הולך לכתוב פה מה אני פחות אוהב בה, אבל גם מה אני כן אוהב בה ומה התכונות הבולטות שחשוב להכיר, איך משתמשים בה, מה מקבלים בכל תוכנית ואיזה מסלול הכי משתלם.
אם אין לכם סבלנות ואתם רוצים פשוט לנסות אותה בעצמכם, תדעו שמאנדיי נותנת 14 יום של התנסות ללא עלות והיא אפילו לא תבקש מכם להזין פרטי אשראי. אז תוכלו להרשם בקלות ולבטל אפילו יותר בקלות, במידה ולא מצאתם בה את מה שאתם מחפשים. בכל אופן, ממליץ לכם שאת תקופת ההתנסות תעשו על מסלול ה- Standard או ה- Pro, ששם יחכו לכם הפיצ׳רים המשמעותיים באמת, אלה ששמים את מאנדיי בחזית, בהשוואה למערכות אחרות. בכל שלב תוכלו לשדרג או לשנמך, אז אל תקחו את ההחלטה הראשונית ברצינות תהומית מדי. הכל בר שינוי בקלאס ובאפס מאמץ.
אז מה בדיוק עושים עם מאנדיי ומה הופך אותה למערכת ניהול פרויקטים מפלצתית?
אפשר להסכים שאנחנו רוצים להיות במעקב על כל מה שקורה אצלינו בחברה, נכון?
אנחנו רוצים לראות את התהליכים ואת ההתקדמות בצורה ברורה ואפקטיבית, מבלי לצלול לאינסוף מיילים ולדוג תשובות. ואנחנו רוצים שדברים יקרו בלי שנגרר לישיבות יומיות. ואנחנו בעיקר רוצים שדברים יזרמו, שתהיה תקשורת טובה בין העובדים ושדברים לא יפלו בין הכיסאות.
כאן מאנדיי נכנסת לתמונה.
זו פלטפורמה שנבנתה כדי לשפר את תהליכי העבודה בארגון ומחוצה לו. היא מאפשרת לכל הגורמים המעורבים לתקשר אחד עם השני ולעבוד בצורה חכמה יותר. כל המשימות, וקצב ההתקדמות בהן, מוצגים בצורה שקופה שגם מאפשרת לקבל החלטות מבוססות נתונים בצורה מהירה ויעילה יותר. והכי כיף, שהיא יכולה להיות כל מה שתרצו שהיא תהיה. מערכת לניהול פרויקטים, מערכת לניהול מכירות, מערכת לניהול קשרי לקוחות, You name it. הכל מותאם ומדויק לצרכים שלכם.
שנתחיל להרגיש אותה קצת?
לנסות את מאנדיי בחינם תוך 3 דקות, בלי להשאיר פרטי אשראי
2. עכשיו מאנדיי מבקשת מאיתנו להזין את כתובת הדואר האלקטרוני, או פשוט להתחבר דרך החשבון בגוגל. כאמור, לגמרי חינם ולא צריך אפילו לספק פרטי אשראי.
3. במסך הבא, מאנדיי רוצה שנגדיר סיסמא ונאשר את תנאי השימוש. תנו לה בהסכמה.
4. עכשיו מתחילה סדרה של שאלות שכל המטרה שלהן היא להתאים את המערכת בצורה מקסימלית לצרכים שלכם, אז כדאי להיות כנים כאן. בכל אופן, תמיד תוכלו לשנות, אם פתאום תגלו שאתם מעדיפים להשתמש במאנדיי למטרות אחרות.
5. זהו! ברוכים הבאים למאנדיי! במסך האחרון של ההרשמה מאנדיי מציעה לכם לצרף את חברי הצוות שלכם. המלצה שלי, אין מה להזמין את כולם בשלב הזה, תתחילו עם צוות מצומצם שעובד על פרויקט יחסית קצבי, תראו שזורם, לאט לאט תגדלו.
מאנדיי עושים עבודה נהדרת ויום אחרי ההרשמה קבלתי מייל-לא-אוטומטי, מאיש קשר שהציע לקבוע איתי שיחה כדי לעזור בצעדים הראשונים עם המערכת ולהתאים אותה לצרכיי. תמיד כיף להתחיל ככה.
פיצ׳רים, יכולות, אפשרויות או: מה הכסף שלך באמת קונה?
אז דיברנו כבר על כמה Monday אינסופית מבחינת כל מה שהיא מציעה, ככה שאין לי באמת אפשרות לכתוב על הכל, תצטרכו לסלוח לי על זה. מה שכן, אני בהחלט הולך לעבור פה על הדברים המשמעותיים ביותר בה, אלה שהופכים את העבודה של הצוות לזורמת ופשוטה ואת התקשורת לשקופה ופתוחה.
הדשבורד: מבט נרחב על כמה פרויקטים במקביל
אז תראו, נכון שאפשר לקבוע כל יום ישיבות עם צוות אחר ולעשות שיחות אישיות כדי להבין איפה דברים עומדים ולשבת שעות על המייל כדי להבין מה הסטטוס של כל משימה, אבל לא חבל?
Monday לקחה את הדבר המתיש והבלתי נגמר הזה וארגנה אותו לדשבורד שמבט חטוף בו נותן לי את כל התשובות שאני צריך. לא פרויקט אחד, אלא כולם, מוצגים לי בצורה סופר ברורה מול העיניים ואני יכול לסדר אותם לפי חשיבות בצורה המועדפת עליי.
אפשר לראות בדיוק אילו משימות יושבות תחת כל פרויקט, מה הדד ליין, מה הסטטוס ומי הבנאדם שכרגע מטפל ואחראי על ההתקדמות. לחיצה על כל שורת משימה, תפתח לי חלון שבו מופיעות כל ההתכתבויות בין חברי הצוות, מה שמאד מקל על אנשי מקצוע שנכנסים לפרויקט באמצע. זה לא שאני צריך עכשיו לבזבז שעות על הסברים וחפיפה, אני פשוט יכול לפתוח גישה לכל בנאדם חדש שמצטרף והוא יכול להדביק את הפערים במהירות, כשכל ההיסטוריה של המשימה, הסטטוס וחברי הצוות הרלוונטיים – מופיעים בצורה גלויה.
אפרופו חברי צוות.
אין לנו אפשרות לעקוב, ולמען האמת אני מניח שגם לא תרצו לעקוב אחרי מה כל אחד עושה ברגע נתון. אני סומך על העובדים שלי ויש בינינו אמון. אבל מה לעשות, לפעמים יש בלת״מים ולמרות שדברים מוגדרים וכל אחד יודע במה הוא מטפל – יש משימות שאני חייב ״להפיל״ על מישהו. לחיצה על Person מפלטרת לי את כל המשימות לפי הבנאדם שמטפל בהן. ככה אני רואה בשנייה מי עמוס כרגע ולמי יש פניות לטפל במשהו חדש שצץ.
ואני חייב לציין לטובה גם את הגמישות של המערכת.
אין פה שום שדה, שורה, תיאור, תגית, צבע, מה שזה לא יהיה – שאי אפשר להזיז, לשנות ולהתאים למה שאני רוצה שזה יהיה. ריחוף קל עם העכבר מעל לכל אלמנט שאתם רואים בדף, ונפתחת לכם האופציה לבצע שינויים ולהפוך את זה לשלכם. ככה קל.
טיימר מובנה למעקב אחר הזמן המושקע בכל משימה
לתת משימות זה קל. להבין האם הן שוות את הזמן והכסף שהשקענו בהן זה כבר טיפה יותר מורכב. מאנדיי היא אחת המערכות היחידות בשוק שמאפשרת להוסיף תגית מדידת זמן לכל משימה, מה שמאפשר לי להבין טוב יותר את כמות המשאבים שנדרשה לביצועה. זה נותן לי מבט מעמיק וגורם לי לחשוב פעמיים על כדאיות במשימות מסוימות, שעד לא מזמן, הייתי מחלק על אוטומט. פתאום אני יכול לגלות שמשימה שנראתה לי די פשוטה הפכה למשאבת זמן מיותרת. זה לא בהכרח עוזר לי לקבל החלטות בזמן אמת, אבל מהסתכלות לאחור, אני לומד הרבה לפרויקטים הבאים. אגב, זו גם דרך עבורי לראות כמה זמן באמת מושקע במשימות חוזרות ומונוטוניות שהיום את חלקן אני מייעל באמצעות האוטומציות של מאנדיי.
איך מפעילים את ה- Time Tracker?
1. מהדשבורד, גוללים לסוף העמודות ולוחצים על ה + שיפתח את האפשרות ״Add Column":
2. יפתח לכם חלון, חפשו למטה את האפשרות ״More Columns״.
3. תחת הלשונית בצד ״Board Power-Up" תמצאו את ה- Time Tracking. לחצו על כפתור ה- "Add to board".
4. זהו, תתחדשו, זה הפך להיות חלק מהדשבורד שלכם. תוכלו להפעיל ולהשהות כל משימה באמצעות הלחצנים שמופיעים בצדדים.
עכשיו תוכלו לקבל תמונה רחבה ומדויקת לגבי כמות הזמן שמושקעת בכל משימה ולאמוד את הכדאיות שלה. זו דרך נהדרת להבין איך דברים מתנהלים ובמידה ואתם עובדים עם פרילאנסרים וספקים חיצוניים, הטראקר הזה יעזור מאד לכמת את המשימות ולהראות לכם בדיוק על מה וכמה אתם משלמים.
ים של אינטגרציות שמרכז את כל המידע במקום אחד
איך אני אוהב שאני לא צריך לנדוד בין מסכים ושהכל מתנקז לתוך פלטפורמה אחת. מאנדיי מאפשרת לי לשלב לתוכה את כל הכלים והאפליקציות שאני עובד איתם ביום יום וככה, במסך אחד, אני מקבל את כל המידע שאני צריך. דרך האינטגרציות, יש גם אפשרות לבצע אוטומציה ולהפוך משימות קבועות ומונוטוניות לזורמות ואוטומטיות. וכמובן, כמו בכל דבר שקשור למאנדיי, גם הפעולות האלה גלויות לכולם מבלי שצריך באופן אקטיבי לתת סטטוס ועדכון לגבי כל משימה או לקוח.
Monday מתגאה ברשימה די ארוכה של תוכנות שמתממשקות הישר אל תוך הדשבורד שלה, תנו קליק על כפתור ה״Integrate" ומשם יפתח לכם מסך עם כל האפליקציות שתוכלו לשלב, בינהן: ג׳ימייל, גוגל דרייב, מייל צ׳ימפ, פייסבוק אדס, דרופבוקס, טרלו, אסנה והנה תראו בעצמכם:
ההתממשקות הזו למעשה מאפשרת לבנות משימה ממייל שנחת בג׳ימייל, להעלות קבצים מהדרייב הישר אל תוך חלון הפרויקט, לשתף עיצובים מפוטושופ ולהתייעץ עליהם בצוות, לעקוב אחר משימות של צוות הפיתוח בטרלו, לבדוק מה מצב הקמפיינים והלידים בפייסבוק אדס והרשימה עוד ארוכה. זה מגרש משחקים שחוסך הרבה זמן ומארגן את כל המידע שנצטרך, במקום הרלוונטי, מול העיניים.
טמפלטים מותאמים אישית: Monday יכולה להיות כל מה שתרצו שהיא תהיה
אני לא יודע אם יצא לכם לעבוד עם מערכות אחרות, מניח שכן, ואני בטוח שבכל מערכת היה את הדבר הקטן הזה שלא הסתדר לכם. זה שגרם לכם לתפוס את הראש ולשאול איך יכול להיות שהם לא חשבו על זה בעצמם. זה שאם רק היו עושים אותו קצת אחרת, החיים שלכם היו הרבה יותר קלים. מכירים, נכון? ואז יש כמה אפשרויות. או שעוברים להשתמש בתוכנה אחרת, או שפשוט משלימים עם החסרונות או שמגדילים ראש ומדברים עם הפרודקט ושואלים אם יש מצב להכניס איזה שינוי קל בעדכון גרסה הבא.
אם יצא לכם ללכת על אופציה ג׳, אתם בטח מכירים את התשובה הלקונית שהולכת בערך ככה: ״אנחנו עובדים כרגע על מלא פיתוחים משמעותיים, אבל נשמח להכניס את זה לרשימה, בינתיים אם תרצה, יש אפשרות למצא פתרון מול הצוות הטכני״ ואז למעשה מציעים לכם לשאת בעלויות הפיתוח, מה שהופך את הסיפור ל-לא מאד כלכלי. בקיצור, במאנדיי זה כנראה לא יקרה. יש לה מחסן תחפושות שלם והמערכת תוכל להפוך להיות כל מה שתרצו ממנה. לא תצטרכו לבזבז זמן על אפיון צרכים ולא להשקיע כסף בפיתוח. אתם רק צריכים לבחור את התבנית שהכי מתאימה לכם וגם בה, תוכלו לבצע שינויים, לשנות תגיות, להגדיר דברים אחרת, לארגן את האלמנטים בסדר שתבחרו ומה לא.
כנסו ל- Template Center ושם תוכלו לבחור את התבנית שהכי תואמת את הצרכים שלכם.
אוטומציות: לא עוד משימות ידניות מונוטוניות, לא עוד!
אני באמת לא יודע איך היינו חיים בלי אוטומציות. זו למעשה אחת הסיבות העיקריות שגרמו לי לחפש מערכת לניהול פרויקטים. ונכון שכולן פחות או יותר מציעות את זה, אבל אני מרגיש שעם מאנדיי כל הנושא של אוטומציות הולך צעד אחד קדימה. עכשיו בואו נודה, אוטומציה נשמעת לנו בהתחלה כמו משהו מורכב ולא נגיש, נכון? משהו שדורש מאיתנו לחבר כמה מערכות ולא רק זה, אנחנו גם צריכים לגרום להן לתקשר אחת עם השנייה ולהוציא פקודה לפועל. פעם הייתי קורא לאיש טכני שיטפל לי בזה, היום אפשר לעשות את זה לפני הקפה של הבוקר בכמה לחיצות. שימו לב, זה הולך ככה:
1. בסרגל העליון, יש אייקון של רובוט ולידו כפתור ״Automate". תנו שם קליק.
2. עכשיו נפתח לכם בנק שלם של אפשרויות עם מלא פונקציות. תעברו על הכרטיסים ותראו מה הכי מדבר אליכם ובאילו אוטומציות יש לכם צורך.
אין גבול לכמות הפעולות שתוכלו להפוך לאוטומטיות מבלי שתהיה התערבות אנושית שתעלה בטעויות אופציונליות ובזבוזי זמן. זו דרך מעולה להיגמל מהגדרות ידניות ולהוסיף זרימה לתהליכי העבודה.
רוצים להמשיך לעבוד גם מחוץ למשרד? יש אפליקציה
אם אתם מאלה שאוהבים לקחת את העבודה איתם לכל מקום, אז בטח תשמחו לדעת שלמאנדיי יש אפליקציה למובייל שבאופן קבוע מקבלת דירוגים גבוהים מאד בחנות האפליקציות. ואני יכול להבין למה. היא מושקעת, נוחה לשימוש ובעקרון, היא שומרת על תצוגה זהה לתצוגת הדסקטופ, ככה שלא נדרש מכם להסתגל וללמוד משהו חדש. יש בה פונקציונליות מלאה ואין כמעט פעולה שתרצו לבצע ולא תוכלו להוציא לפועל. אני אוהב אותה והיא נוחה לי מאד, אבל חלק ממשתמשי האנדרואיד מספרים על חוויה קצת אחרת ואומרים שהאפליקציה עובדת לאט ונתקעת. אני רוצה להאמין שזה משהו שייפתר בקרוב.
מאנדיי בעברית - האם המערכת מתאימה לעברית?
מאנדיי היא משלנו, כחול לבן אורגינל. המשמעות היא, שבניגוד לכל מערכת אחרת לניהול פרויקטים, למאנדיי יש תמיכה ומרכז שירות בעברית. תחשבו שכל שאלה שתהיה לכם וכל עזרה שתצטרכו לגבי המערכת – יהיה לזה פתרון ובעברית. זה יתרון עצום כשאין פערי שעות ואפשר לקבל תמיכה בשפה שהכי נוח לנו לדבר אותה. מעבר לזה, גם המערכת עצמה מותאמת עבורנו, כותבי המימין לשמאל.
מכירים את זה שאתם מנסים לכתוב עברית בטרלו, או בסלאק או באסנה?
עזבו, מכירים שאתם מנסים לשלב עברית ואנגלית ביחד באותו משפט? אז איזה כאוס, נכון?
במאנדיי זה לא קורה. בשונה ממערכות אחרות, כאן יש את כפתור הקסם – RTL שמאפשר להגדיר את כיוון הטקסט וליישר אותו לימין, כמו שאנחנו אוהבים ונוח לנו.
האפשרות הזאת קיימת גם בחלון המשימות, כמו בדוגמא שצרפתי פה למעלה, וגם בפיצ׳ר המסמכים של מאנדיי, כך שלמעשה, כל תכתובת שתהיה לכם במערכת, תוכל להיות מוגדרת לפי כיוון הכתיבה המועדף עליכם.
חוץ מזה, כל דבר במאנדיי יכול להיות מוגדר כפי שתרצו אותו. אז נכון שברירת המחדל היא זו:
אבל אני בקלות יכול לשנות את כל הכפתורים והשדות בלחיצת כפתור לזה:
לא ביג, אישיו, כן? אבל כיף שיש את האופציה.
זהו, אז הכל מושלם? לא
- התמחור – אני מדבר על זה בהרחבה בהמשך, אבל בעקרון העניין הוא כזה – מאנדיי הופכת לכדאית רק כשגודל הצוות זהה למספר המושבים שעליו משלמים.
- האפליקציה לאנדרואיד – אני לא נתקלתי בזה בעצמי, אבל אנשים שהתקינו את מאנדיי באנדרואיד אמרו שהאפליקציה עובדת לאט ויש לה נטייה להיתקע.
- פיצ׳רים מעולים שזמינים רק בתוכניות מורחבות – זה לא משהו שמייחד את מאנדיי, למעשה הרבה חברות עושות את זה, אבל זה לא הופך את זה לפחות מעצבן. יש אנשים שתוכנית ה- Standard תפורה להם ממש, אבל הם מאד היו רוצים את ה- Time Tracker שנמצא רק בחבילת הפרו. מבאס לשדרג תוכנית רק בשביל פיצ׳ר אחד, טוב ומוצלח ככל שיהיה.
- אין הודעות מיידיות – בעיניי זה קצת יתרון כי אני לא אוהב הסחות דעת ואני מעדיף שלא יקפצו עליי כל מיני חלונות כשאני באמצע משהו. אבל יש אנשים שהפונקציה הזאת משמעותית עבורם ובמאנדיי היא לא קיימת. יש תיבת Updates שעובדת כמו אימייל ולי זה נוח כי זה מאפשר לי לבדוק אותה בזמנים שלי.
- תמונות – לפעמים לא עובד הקטע של צירוף תמונה אל תוך חלון המשימות, כלומר, אני צריך לחזור על ההעלאה כמה פעמים כדי שהיא תקלט. לא דיל ברייקר, וגם בכנות, נדיר שזה קורה, אבל אומר לכם בכל זאת, שתדעו. בטח סתם באג זמני שהם יפתרו בקרוב.
תוכניות ומחירים: כמה עולה Monday?
מסלול ה- Individual: חינם – מוגבל ל2 משתמשים
לא יודע אם יש לי מה להרחיב פה יותר מדי, כי המסלול הזה פתוח רק ל2 חברי צוות, ובינינו, כשזה המצב, בשביל מה בכלל אתם צריכים את מאנדיי. כל הפוקציונליות שלה משרתת בעיקר צוותים גדולים יותר שרוצים להפוך את התקשורת ואת תהליכי העבודה ליעילים יותר. אז מה אני אגיד לכם, אם אתם 2 ובא לכם מאנדיי – עופו על זה. החבילה החינמית כוללת: לוחות עבודה ללא הגבלה, מסמכים ללא הגבלה, גישה ל200+ טמפלטים, התאמה אישית של כ-20 עמודות וגישה לאפליקציית המובייל.
מסלול ה- Basic: ללא הגבלת משתמשים – כל משתמש 8$ לחודש
במאנדיי אתם משלמים לפי כמות המשתמשים, ועל כל ״מושב״ בתוכנית ה- Basic, ככה הם קוראים למשתמש, אתם תשלמו 8 דולר לחודש. בכנות אני אגיד לכם, התוכנית הבסיסית לא כזה להיט ואני לא חושב שהיא שווה את ה8$ לחודש. כבר עדיף לכם להמשיך במסלול החינמי. אין כאן אוטומציות, אין כאן אינטגרציות, אין כאן לפתוח גישה לאנשים שמחוץ לארגון, אין פה אפשרות לשחק עם התצוגות, איך שלא מסתכלים על זה, התוכנית הזאת היא מאד בסיסית ומוגבלת. הבייסיק היא בסך הכל עוד מערכת לניהול משימות. לא כאן נמצאות החוזקות של מאנדיי ובכנות, הגרסאות החינמיות של אסנה או טרלו כבר יתנו לכם יותר.
מסלול ה- Standard: ללא הגבלת משתמשים – כל משתמש 10$ לחודש
אוקי, מתחמם. כאן אנחנו כבר מתחילים לקבל ערך אמיתי. במסלול ה-Standard תוכלו לשחק עם התצוגות כדי לראות את המשימות בדרך שהכי נוחה לכם, תוכלו לפתוח גישה למשתמשים שהם לא חלק מהארגון, כלומר, פרילנסרים ונותני שירות חיצוניים (Guests), תוכלו לבצע אוטומציות ואינטגרציות, שבינינו, הן הליבה של כל הסיפור ותוכלו ליצור דשבורד שיכיל 5 לוחות שונים. התוכנית הזאת בהחלט נותנת תמורה טובה למחיר ואתם מקבלים מערכת עם פונקציונליות רחבה שעולה לכם כמו טרלו, ובכל מקרה פחות מאסנה.
מסלול ה- Pro: ללא הגבלת משתמשים – כל משתמש 16$ לחודש
בלי לחשוב פעמיים, אומר לכם שזאת התוכנית שהייתי בוחר. בתוכנית ה- Pro נמצאים כל הפיצ׳רים ששמים את מאנדיי בלבל אחר לגמרי מהמתחרות שלה – יש כאן את ה- Time Tracker שיעזור לכם להבין טוב יותר כמה זמן, וכסף, אתם מוציאים על כל משימה. יש אפשרות ליצור לוחות ומסמכים פרטיים, דשבורד שמשלב עד 10 לוחות ושפע של אוטומציות ואינטגרציות – עד 25,000 לחודש עבור כל אחד מהם (אם כי מי שה-Time Tracker הוא לא כזה אישיו מבחינתו, יכול לדעתי להסתפק במסלול ה- Standard).
מסלול ה- Enterprise: ללא הגבלת משתמשים – צרו קשר עם מאנדיי
המסלול הזה מכוון בעיקר לחברות וארגונים גדולים עם צרכים מיוחדים שדורשים אפשרויות מתקדמות. תוכלו להפיק פה דוחות וניתוחים מורכבים, לקבל תמיכה צמודה, לבנות דשבורד שמכיל עד 50 לוחות, ועוד דברים שמאנדיי כבר תספר לכם עליהם בהרחבה, אם תפנו אליה ותבקשו לשמוע פרטים נוספים.
איפה הקאצ׳?
הנה, אנחנו מגיעים לזה. מאנדיי היא מלכת הגמישות, עד שזה מגיע לתמחור.
זוכרים אמרנו שהיא מתמחרת לפי משתמש? אז כשהיא עושה את זה, היא עושה את זה לפי בלוקים קבועים שהיא מגדירה מראש. כשאתם קונים חבילה, אתם בוחרים בכמות המשתמשים הרצויה – 3, 5, 10, 15 ולפי זה אתם מחויבים.
כלומר, אם אני רוצה לתת גישה ל32 משתמשים, אין לי מענה מדויק לזה ואני נאלץ ללכת על תוכנית של 40 מושבים ולשלם על 8 משתמשים נוספים, שכרגע בכלל לא עושים שימוש במערכת. בחישוב זריז, כשאני בתוכנית הפרו, זה יוצא לי כמעט 130 דולר בחודש שאני משלם סתם. זה בדיוק מסוג המקרים שעלולים להפוך את מאנדיי למערכת יקרה ולא כדאית.
כשאני עומד בפני דילמה כזאת אני פשוט בוחר כל פעם בכמות המשתמשים המינימלית שנכונה לי לאותו שלב ואני פותח הקצאות נוספות רק כשזה הופך להיות הכרחי ומתקרב למספר המשתמשים שתואם את התוכנית שמאנדיי מציעה. היופי הוא שתמיד אפשר לבצע שינויים תוך כדי תנועה ואני מעדיף את זה על פני תשלום מראש על מושבים לא מאוכלסים. כשזה 1-2 אז מילא, אבל כשזה יותר מזה, זה כבר מתחיל להיות קצת לא משתלם.
שורה תחתונה: מאנדיי מגוונת, גמישה ונותנת תמורה מעולה למחיר
שאלות ותשובות על Monday.com (מאנדיי. קום)
מה זה מאנדיי ומה עושים איתה?
מאנדיי היא מערכת לניהול פרויקטים שעוזרת לצוותים וארגונים להתנהל בצורה יעילה, מהירה ושקופה. אחד היתרונות הבולטים ביותר במערכת הוא הגמישות שבה. כל אלמנט בה, החל מהכפתור הקטן ביותר ועד ללוח המשימות הראשי – הם ברי שינוי ויכולים להיות מוגדרים בהתאם לצורך שלכם. מאנדיי יודעת להציג כמויות גדולות, אך נחוצות, של מידע באופן נגיש וקל לסריקה, שהופך את המעקב אחר המשימות ואת ביצוען לפשוט וברור לכל חברי הצוות. בנוסף, היא מציעה מגוון רחב של אינטגרציות ומתממשקת עם כלים רבים, מה שמאפשר זרימת מידע בין פלטפורמות וריכוזו לכדי מסך אחד.
אפשר להשתמש במאנדיי בחינם?
כן. למאנדיי יש תוכנית חינמית אך היא מוגבלת ל2 משתמשים בלבד ועיקר הפונקציונליות שבה, על שלל הפיצ׳רים והיתרונות שהיא מציעה – לא יהיו זמינים לשימוש. יחד עם זאת, כל המסלולים זמינים להתנסות בחינם של 14 יום, ללא צורך בהזנת כרטיס אשראי או התחייבות. ההמלצה היא לבחור במסלול ה-Standard ומעלה, שם אפשר יהיה להנות מיתרונות המערכת ומהחוזקות שיש לה בהשוואה למערכות ניהול אחרות. במידה ולא תהיו מרוצים, אין צורך לנקוט בשום פעולה, פשוט הפסיקו להשתמש.
איזה מסלול של מאנדיי הכי משתלם?
מסלול ה-Pro הוא זה שיש לו את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף. יש בו פיצ׳רים מתקדמים ויחודיים, כמו ה-Time Tracker, שיעזור לכל בעל עסק להבין כמה מושקע בכל משימה, הן מבחינת זמן והן מבחינת עלות. מי שלא ימצא צורך בכלי הזה, יכול לבחור במסלול ה- Standard. כדי למקסם את הכדאיות הכלכלית מ- Monday.com מומלץ לבחור תמיד בכמות המשתמשים המינימלית שבאמת נדרשת להשתמש במערכת. עם הזמן, ועם גדילת הצוות, תוכלו להרחיב את כמות המושבים ולהבטיח שאתם משלמים אך ורק עבור מה שאתם משתמשים.