לפני שתקפצו ותרצו לי על טוהר המידות ועל כוונות סמויות אני אדגיש שביני ובין חברת SPD אין שום קשר פרט לעובדה שאני לקוח מרוצה שלהם.
הפעם הראשונה בה רכשתי חשבון הוסטינג (לא בSPD) היה לפני כ3 שנים, בפעם ההיא קיבלתי מושג קטן לגבי חוסר המקצוענות שיש בארץ בתחום ההוסטינג.
הקמתי את קהילת הפורומים שלי מתוך רצון ל"משהו משלי", חשבתי שיהיה לי פשוט, אחרי הכל אני מתכנת ובשביל הוסטינג אני משלם כסף!
מה רבה הייתה הפתעתי כאשר גילתי שהאתר שלי נמצא הרבה יותר זמן למטה מאשר למעלה, וכאשר הוא מועיל בטובו לעלות יש בעיות SQL ואיטיות ודברים שאני לא ידעתי להתמודד איתם.
מה לעשות, היות והידע שלי לא כולל תחזוק שרתים (מושג שלא הכרתי אפילו התקופה ההיא) חשבתי שאם אני משלם לבעל מקצוע הוא יעשה את עבודותו (תמימות נעורים…).
בתקופה של כמעט שנתיים עברתי אינסוף חברות אחסון, סבלתי מאינסוף נפילות ובאגים, שירות היה אפשר לקבל בחלק קטן משעות היממה ובכלל, ההרגשה היא שאחרי שהחברה מקבלת את התשלום אין למי לפנות.
אל SPD הגעתי אחרי שתקופה ארוכה שמעתי עליהם מכל מיני אנשים, החלטתי לפנות אליהם בזמן של ייאוש כשהאתר שלי גסס ולא היה לי יותר מה לעשות.
את דניאל הכרתי כבר לפני, היות והוא מנהל את פורום הוסטס (בו אני חבר צוות) החלטתי לפנות אליו לעזרה.
דניאל שמח לעזור ופתר לי את הבעיה אחת שתיים, כה גדולה הייתה שמחתי שאם דניאל היה לידי באותו רגע יכול להיות שהייתי הופך אותו לאבא לתאומים (אבל זה כבר סיפור אחר…).
אני מאוחסן בחברת SPD מעל לשנה, יש לי 2 חשבונות אחסון שם מאוחסנים רוב הפרוייקטים שלי, בכל התקופה הזו אני יכול לספור על כף יד אחת את הבעיות הקריטיות שהיו, גם אלו נפתרו במהרה.
מסיבה לא ברורה הרבה מחברות האחסון בארץ לא מחוייבות ללקוח ו/או לא מספיק מקצועיות, בSPD מצאתי מענה לשני הדברים הללו.
התמיכה מעולה, דניאל (ועכשיו גם יונתן) עונים תמיד באדיבות ותמיד שמחים לעזור (גם לפעמים בדברים שלא כ"כ קשורים לSPD).
אם מתקשרים אחרי השעה 5 עונה שירות call center, משאירים הודעה והחבר'ה של SPD חוזרים במהרה.
מומלץ!
2 מחשבות על “אחסון אתרים – SPD”
בהחלט מסכים, חווה את שירות הלקוחות הנדיר שלהם ביום יום. מעולים ומגיע להם כל פרגון שבעולם.
מצטרף להמלצה!
זו גם החברה שאני החלטתי לבחור לאחר סקר שוק בו בחנתי מספר פרמטרים.