12 הרצאות על שיווק דיגיטלי שכדאי לשמוע גם ב2020 - עידן בן אור 12 הרצאות על שיווק דיגיטלי שכדאי לשמוע גם ב2020 - עידן בן אור

עידן בן אור

עידן בן אור

יועץ קידום אתרים ושיווק דיגיטלי


תכל'ס, באופן אישי די נמאס לי לשמוע את אותם הרעיונות שוב ושוב – וזה מה שאנחנו מקבלים ברוב ההרצאות.

בפוסט הזה ריכזתי כמה הרצאות TED שלדעתי הן "ירוק עד" – הרעיונות שלהם רלוונטים גם במרחק של 10 שנים, תפנו לזה קצת זמן – ממליץ בחום 😉

כיצד יכול השיעמום להוביל לרעיונות המבריקים ביותר?  – מאנוש זומורודי

שיווק דיגיטלי הוא קו עבודה היושב על בסיס רעיונות. ככל שהרעיון שלך יצירתי יותר, כך סיכויי ההצלחה שלך טובים יותר. התפיסה היחידה היא שרעיונות טריים באמת הופכים למעט נדירים, כפי שמציינת הסופרת והעיתונאית מנוש זומורודי.

בהרצאת ה- TED שלה היא מעלה שההרגל שלנו לבצע ריבוי משימות 'מסביב לשעון' לא משאיר מעט מקום לחשיבה. עוד היא מציעה שהשעמום הוא המפתח לרעיונות גדולים. זומורודי מגבה את טענותיה ותצפיותיה באמצעות קטעי שמע של מדעני המוח והפסיכולוגים הקוגניטיביים.

בין הסטטיסטיקות המרתקות שהיא חולקת במהלך ההרצאה: "האדם הממוצע בודק דוא"ל 74 פעמים ביום ומחליף משימות במחשב שלו 566 פעמים ביום."

לאן באמת הולכות המודעות הדיגיטליות שלנו – קריסטי רוג'רס

70% מהצרכנים אומרים שהם לא אוהבים מודעות בטלפונים הניידים שלהם למרות שמחקרים בנושא מדגישים כי תוצאות מודעות החיפוש הנייד יכולות לשפר את מודעות המותג ב -46%. אין ספק כי מודעות אלה מהוות חלק מכריע בשיווק דיגיטלי. עם זאת, בשיחתה הנהדרת, קריסטי רוג'רס מטילה ספק בעתידן של מודעות אלו ממש.

על רקע הניסיון שלה בתחום הפיננסים, רוג'רס שולפת גם קווי דמיון בענף הפיננסים והפרסום הדיגיטלי. במרכז שיחתה ניצב הצורך ברלוונטיות של מודעות כך שהן מכוונות רק לקהל מתאים. בנוסף לאלו, השיחה עוסקת במציאות המורכבת של הפרסום.

כיצד משנה סין את עתיד הקניות – אנג'לה וואנג

אנג'לה וואנג, מומחית קמעונאית, צוללת בהיבט המסחר האלקטרוני של התחום הדיגיטלי. היא נותנת הצצה לנוף הקניות המקוון בסין, בו הצרכנים מבלים קניות בממוצע של שעה בטלפון הנייד שלהם במהלך חווית קנייה יחידה, שאורכה פי שלושה מהצרכנים בארה"ב. היא מתארת ​​את סין כ"מעבדה ענקית" בה נוצרים "הרבה ניסויים בכל יום ויום".

מדוע סרטונים הופכים לוויראלים – קווין אלוקה

בימינו, שיווק בווידיאו הפך לזרוע של תחום השיווק המקוון שאי אפשר להתעלם ממנו עוד. תוכן הווידיאו מרכיב אחוזים גבוהים מאוד מצריכת האינטרנט העולמית, מה שמביא אותנו אל הטד הרלוונטי והחשוב הזה, של קווין אלוקה, למרות שחלפו כמה שנים טובות מאז שהועלה לראשונה, הוא עדיין רלוונטי. אלוקה בילה שנים במעקב והבנה של תוכן מגמות כראש התרבות והטרנדים ביוטיוב. הוא מסביר מה גורם לסרטונים להיות ויראליים, ומתמקד בשלושה אלמנטים חיוניים: יוצרי טעם, קהילות של השתתפות, ובלתי צפיות.

מדוע עליך להתייחס לטכנולוגיה בעבודה, כקולגה?  – נדג'יה יוסף

נדג'יה יוסף, יועצת טכנולוגית וחברה בקבוצת Boston Consulting Group משתפת נקודת מבט מעניינת ביחס שלנו לטכנולוגיה. יוסף מציעה ידידות עם הטכנולוגיה כדי לשפר את המצב הקיים, בו מיליארדי דולרים מתבזבזים בגלל ביטול או אי עמידה בתנאים של הזמנות טכנולוגיות. בהתחשב בעובדה ששיווק דיגיטאלי הוא תחום המחייב שילוב בין אדם ומכונה, השיחה הזו בהחלט פותחת אופקים חדשים.

מה שהפיזיקה לימדה אותי על שיווק – דן קובלי

מנהל השיווק של גוגל לשעבר, דן קובלי, שולף מושגים מהפיזיקה שיכולים לעזור ללמד שיווק. הוא מסביר כיצד חוקי הפיזיקה, כמו החוק השני של ניוטון, עקרון הוודאות של הייזנברג, החוק השני של התרמודינמיקה ואחרים, עוזרים לנו להבין את המיתוג.

 

תהילת קטיף החנקנים של מלכת הפסיקים של ניו יורקר – מרי נוריס

שיחת TED זו באה ממרי נוריס, סופרת ועורכת העתקים ב- The New Yorker. ההרצאה צוללת לענף חיוני נוסף של שיווק דיגיטלי: קופירייטינג. נוריס חולקת את החוויה שלה כקופירייטרית ואת התפקיד ביצירת תוכן איכותי וקריא. בהחלט עוזר להסביר כיצד שינויים קלים לכאורה יכולים להשפיע באופן דרמטי על איכות הכתיבה. למי שמעוניין בשיווק תוכן (אשר 91 אחוז ממשווקי B2B מעסיקים), שיחה זו ראויה לתשומת לבכם.

הרפתקאות בטוויטר הדמיוני – אנדרו פיצג'רלד

שיווק במדיה חברתית הוא ענף חשוב של שיווק דיגיטלי. שימוש יצירתי באחת מהרשתות החברתיות הגדולות, כמו טוויטר, יכולה להניב פורה עבור משווק דיגיטלי.

הסופר והעורך אנדרו פיצג'רלד מספר סיפורים ברשת באמצעות כלים דיגיטליים חדשים. בשיחה זו משנת 2013 הוא שופך אור על טוויטר כשיטה לסיפורי סיפורים שאינם חשובים רק כמנגנון הפצה אלא גם כלי ייצור. הדוגמאות שלו הן ישנות יותר, אך עדיין הן עלולות לגרום למחשבות היצירתיות שלכם לזרום.

להגנת האמוג'ים – ג'נה שילסטרה

מנהלת טכנולוגיות הלקוחות בצוות האסטרטגיה הניידת של UPS, ג'נה שילסטרה, בחרה בנושא האמוג'ים הייחודי למדי, עבור ה- TED Talk שלה. מחקרים מנצלים את הפוטנציאל שלהם, ומגלים כי אמוג'ים בפוסט בפייסבוק יכולים להגדיל את לייקים שהם זוכים ב 57% ואת התגובות והשיתופים ב 33%.

בשיחתה, שילסטרה מעביר אותנו את ההיסטוריה של האמוג'ים ודנה כיצד הם היו בתמונה מאז שחר הזמן. היא גם מברכת על אלה ככלי תקשורת חזותית חזקים המסייעים "להבהיר ולהגביר" טקסט. אפשר בהחלט ללמוד כיצד אמוג'ים יכולים לעזור לכם להתחבר ולתקשר טוב יותר עם הקהל שלכם.

גבר שחור מסתתר בקצה הימני – תיאו אי.ג'יי. וילסון

בשיחה מעוררת מחשבה זו, תיאו אי.ג'יי. ווילסון משתף את סיפורו ועל ידי כך מסביר רבות על שיווק דיגיטלי. ווילסון הוא משורר, סופר ודובר שזכה לפרסום רב באינטרנט במהלך שיא תנועת החיים השחורים. במהלך העבודה הזו, לדבריו, יותר אנשים החלו לחפש אותו כדי להביע את לחוות דעתם. ווילסון מתייחס לבעיות בתחום הדיגיטלי שמשפיעות גם עלינו. TED Talk זה שופך אור על ניווט במבוך המקוון כמשפיע – בטון קליל.

 כיצד המדיה החברתית יכולה לעשות היסטוריה – קליי שירקי

שיחת TED ישנה נוספת ששווה בהחלט לבקר היא הדיון של קליי שירקי כיצד המדיה החברתית יכולה לעשות היסטוריה. שירקי הוא יועץ, סופר ומורה על ההשפעות החברתיות והכלכליות של עיתונות וטכנולוגיות אינטרנט. כאן הוא ממשיך לתת דוגמאות לאופן שבו המדיה החברתית יכולה להשפיע על חיינו, ומתייג את נוף המדיה החברתית כ"לא רק מקור מידע אלא הוא יותר ויותר אתר של תיאום".

השבטים שאנו מובילים – סת גודין

שיחות TED בנושא שיווק דיגיטלי אינן שלמות מבלי לכלול שיחות על ידי המקצוען לשיווק דיגיטלי והיזם האמריקאי סת גודין. בשיחתו הוא מעביר את הקהל דרך כישלון שיטות הפרסום המסורתיות ומציג את הרעיון שלו "רעיון של שבטים", שנסוב סביב "מוביל ומחבר בין אנשים ורעיונות." הוא גם מדגיש מושג חשוב נוסף של שיווק דיגיטלי: מכירה לקהל ממוקד מאוד.

תגיות:

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר.