כבר שנים שאנו יודעים שדירוגי האתר בגוגל מושפעים ממאות פרמטרים (על פי פרסומים רשמיים של גוגל) אך לא יודעים (באופן רשמי) מהם הפרמטרים המשפיעים ביותר.
SEL חושפים לנו היום את התשובה.
לאחר שגוגל חשפו בשנה שעברה שאלגוריתם ה-RankBrain הוא השלישי בחשיבותו על ההשפעה בדירוגים וסירבו לחשוף את השניים הראשונים, כעת זה נחשף.
בסשן שאלות ותשובות, חשף אנדרי ליפטסב מגוגל כי שני הפרמטרים המשפיעים ביותר הם קישורים ותוכן.
כלומר, 3 הפרמטרים המשפיעים ביותר על קידום האתר בגוגל הם:
1-2: קישורים ותוכן (לא ידוע מי יותר חשוב).
3: RankBrain.
אז אחרי שגוגל הודו (במה שכולנו כנראה ידענו), הנה כמה פוסטים שכדאי לקרוא בהקשר זה:
- וובינר בניית הקישורים שהעברתי
- הקישורים שאתם ממש לא רוצים לבנות
- בדיקת פרופיל הקישורים לפני עדכון פינגווין
ואני תוהה – האם הבוסים בגוגל שמחים בעקבות הדברים שגילה העובד שלהם? 🙂