גוגל: "עמוד שמקבל featured snippet לא יופיע בתוצאות האורגניות"

עידן בן אור

עידן בן אור

יועץ קידום אתרים ושיווק דיגיטלי

תוכן עניינים

דני סאליבן מגוגל בהכרזה די משמעותית ממש מהיום:

בתרגום פשוט שלי:

אם עמוד באתר קיבל תוצאה 0, לא נחזור ונציג אותו שוב בתוצאות האורגניות.
זה מסדר את התוצאות ועוזר למשתמשים לאתר מידע רלוונטי בקלות.
featured snippet יספר כאחד מ10 התוצאות האורגניות אותם נציג עבור ביטוי חיפוש.

ניתן לראות בצילום המסך למטה שכעת יש תוצאה אחת מורחבת ונוסף אליה 9 תוצאות אורגניות "רגילות".

תוצאה 0 נחשבת כחלק מהתוצאות האורגניות

 

ובתכלס?

עולות לי כמה מחשבות בנושא הזה:

  1. מה יקרה לתנועה של אתרים שהופיעו ראשונים בגוגל בתוצאות הרגילות ובנוסף גם במקום הראשון? בחלק מהביטויים אני מאמין שיש יתרון לא לקבל תוצאה אפס (בביטויים מסוג שאפשר לקבל את רוב המידע ישירות בגוגל ולאחר מכן לעבור לתוצאה הבאה).
  2. האם גוגל מודד את הCTR של תוצאה 0 באותו אופן שהוא מודד את הCTR של תוצאה רגילה? (או שזמן הקריאה של התשובה נספר כCTR עבור אותו אתר?)
  3. האם מקום 10 יושפע באופן דרמטי לאחר שיעבור לעמוד ה2 (הרי עכשיו הוא נחשב כבר מקום 11) או שמעט התנועה שמגיעה למקום הזה זניחה בכל מצב?

מאמרי קידום אתרים נוספים

"היי, תוכל בבקשה לאמת את האתר בSearch Console) SC) ב4 וריאציות שונות ולחבר את כולן למייל שלי בבקשה?" – ככה...

|חדשות גוגל ועדכוניםפופולאריםקידום אתרים בגוגל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *