אפיון מערכת לניהול קישורים

עידן בן אור

עידן בן אור

יועץ קידום אתרים ושיווק דיגיטלי

תוכן עניינים

השבוע קיבלתי בפעם המי יודע כמה בקשה לעזרה בניהול קישורים.
מסתבר שהצורך במערכת לניהול קישורים מתגבר עם הזמן, לכן החלטתי להרים את הכפפה ולפרסם את הדרישות שלי למערכת כפי שהעברתי לתכנת מטעמי בעבר.

שימו לב, הדרישות מהמערכת הן לפי ראות עיניי, יכול להיות שתמצאו דברים חשובים יותר או פחות על פי הדרך בה אתם רואים נושא קידום האתרים.

האפיון:

  • ניהול כמו בלתי מוגבלת של אתרים וחשבונות – היות ולעסק יש בד"כ מספר עובדים וכמות לא קטנה של אתרים אותם הוא מקדם צריך לאפשר לכל עובד לפתוח חשבון משלו ובתוך החשבון לנהל את כל האתרים אותם הוא מקדם.
  • הוספה / עריכה / מחיקת אתרים – אופציה בסיסית, אין מה להוסיף.
  • פניות לאתרים – במערכת צריכה להיות קטגוריה "פניות לאתרים" בה נכניס את האתרים אליהם פנינו בנוגע להחלפת קישורים – אופציה זו יעילה על מנת לעקוב אחר המתחרים בשוק ועל האינטראקציה שלנו איתם.
    הקטגוריה צריכה להכיל:
    – כתובת האתר
    – תאריך פנייה
    – פרטי יצירת קשר (שם איש הקשר, טלפון, מייל)
    – סטטוס הפנייה (חיובי, שלילי, ממתין תשובה)
    – הערות
  • הוספת קישור לאתר – אופציה זו מהווה את עיקר המערכת, היא זו המאפשרת לנו לנטר ולעקוב אחר מצב הקישורים שלנו באתרים השונים.
    מערכת הוספת קישורים צריכה להכיל:
    – כתובת האתר
    – מיקום קישור חוזר (במידה ויש)
    – ANCHOR TEXT לקישור החוזר (במידה ויש)
    – שדה פרטים על האתר (שם איש הקשר, טלפון, מייל)
    פרטים אותם המערכת תזהה לבד בעת הוספת קישור:
    – בדיקה האם הקישור NOFOLLOW או FOLLOW
    – תאריך הוספת הקישור
    – כמות הקישורים היוצאים ביום הוספת הקישור (ללא קישורים פנימיים)
    – כמות הקישורים היוצאים ביום הוספת הקישור (כולל קישורים פנימיים)
    – ANCHOR TEXT ביום הוספת הקישור
    – העמוד המדויק אליו מקבלים קישור מן האתר – במידה וביצענו החלפת קישורים ואנו מקבלים קישור חזרה אל domain.co.il/sub על המערכת לזהות שמדובר בקישור אל האתר שלנו.
  • בעת הרצת המערכת לניטור הקישורים המערכת צריכה לבצע השוואה בין המצב בעת הוספת הקישור למצב שבעת הרצת הבדיקה ולהדגיש את ההבדלים.
  • המערכת צריכה לאפשר תזמון אוטומטי של בדיקות ושליחת דוחות לכתובות מייל מוגדרות.

במידה ויש לכם אלמנטים נוספים שאתם חושבים שצריכים להיות במערכת אשמח אם תכתבו.

מאמרי קידום אתרים נוספים

עדכון: 25/07/2019 "איזה מקום אני בגוגל ואיך אני בודק את זה?" – 7 פעמים קיבלתי את השאלה הזו במייל בחודשים...

|כלים לשיווק באינטרנט וקידום אתריםפופולארים

אחד מהquick wins של מקדמי אתרים הוא הכרות  עם הכלים שבכוחם לפשט את העבודה ולחסוך זמן. במקצוע שלנו (ובעוד הרבה אחרים) זמן...

|כלים לשיווק באינטרנט וקידום אתרים

1 מחשבה על “אפיון מערכת לניהול קישורים”

  1. לדעתי מערכת כזאת הכרחית ללא ספק ויכולה לחסוך שעות של בדיקה. אני חושב שכיסית את כל הנקודות החשובות אז אין לי הרבה מה להוסיף. שאלה- האם התזמון מתבצע בזמן אמת? כלומר, נניח שבעל אתר הסיר את הקישור שלי, כמה זמן יעבור עד שאדע על כך?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *