גוגל מעדיפה תגובות באתר ומה קורה עם עדכון מובייל פירסט?
דף הבית- פוסטים מקודמים

גוגל מעדיפה תגובות באתר ומה קורה עם עדכון מובייל פירסט?

אחת השאלות שחוזרות על עצמן אצלי במייל היא "האם עדיף להכניס לאתר תגובות ישירות מפייסבוק או להכניס את התגובות ישירות

גוגל: כך תעבירו את אתר המובייל שלכם לגרסה רספונסיבית
חדשות גוגל ועדכונים

גוגל: כך תעבירו את אתר המובייל שלכם לגרסה רספונסיבית

אנו מתקרבים בצעדי ענק לקראת עדכון הMobile First שהולך "לזעזע" את עולם קידום האתרים. תזכורת קטנה: מדובר בעדכון שמהותו היפוך

פאנל מומחי SEO: כנס Press4Word
קידום אתרים בגוגל

פאנל מומחי SEO: כנס Press4Word

ב13/9/17 התקיים כנס Press4Word במתחם Lago בראשון לציון. בכנס התקיים פאנל מומחי קידום אתרים בהנחייתי ומצורף פה לצפייה ישירה. נושאים

תוצאה 0 בגוגל: מהי ואיך מגיעים לשם?
קידום אתרים למתקדמים

תוצאה 0 בגוגל: מהי ואיך מגיעים לשם?

זה היה אחד הדברים המסתכלים שחוויתי מאז שהתחלתי לעשות קידום אתרים אורגני – 80% מהביטויים עלו בדירוגים למקום הראשון אבל

אופטימיזציה לאתרים: המדריך המלא
אופטימיזציה

אופטימיזציה לאתרים: המדריך המלא

בואו נודה באמת – גם אם כולנו מקדמי אתרים וותיקים מאוד עם עשרות / מאות פרוייקטים מאחורינו, אחד התהליכים המאתגרים

יום בחייו של מקדם אתרים
קידום אתרים בגוגל

יום בחייו של מקדם אתרים

הפעם אני מארח את פליקס מילשטיין – מקדם אתרים וותיק ומנהל תחום SEO בחברת דיגיטאצ' שיתן קצת מהניסיון שלו על

שיפור יחס המרה
מילון מונחים

שיפור יחס המרה

שיפור יחס המרה (ידוע באנגלית גם כCRO – Conversion Rate Optimization) הוא מונח המתייחס לשיפור הערך המתקבל מהתנועה המגיעה לאתר

10 טיפים לניהול מוניטין ברשת
מילון מונחים

10 טיפים לניהול מוניטין ברשת

הפוסט הזה נולד בעקבות שיחת טלפון שקיבלתי לפני כחודש. על הקו היה איש יח"צ נחמד מחברת יח"צ גדולה שמייצגת איש

כלים לבדיקת מיקומים בגוגל
כלים לקידום אתרים ושיווק באינטרנט

כלים לבדיקת מיקומים בגוגל

"איזה מקום אני בגוגל ואיך אני בודק את זה?" – 7 פעמים קיבלתי את השאלה הזו במייל בחודשים האחרונים ולכן,