קיצור דרך: גרסת מטמון טקסטואלית
אופטימיזציה

קיצור דרך: גרסת מטמון טקסטואלית

גרסה טקסטואלית של גוגל היא אחד הדברים שאני משתמש בהם באופן יומיומי (ואפילו כמה פעמים ביום). היום גיליתי דרך פשוטה

השינוי הדרמטי בהפניות 301 – לא יזיקו לקידום האתר
אופטימיזציה

השינוי הדרמטי בהפניות 301 – לא יזיקו לקידום האתר

נראה שהפניות 301 היו פה ומאז ומעולם. כל מקדם אתרים מתחיל ידע להגיד שאחד הפרמטרים החשובים ביותר לשמירה על "כח" של

תוצאות גוגל AMP יתחילו להופיע באזור התוצאות האורגני
דף הבית- פוסטים מקודמים

תוצאות גוגל AMP יתחילו להופיע באזור התוצאות האורגני

זה כנראה היה רק עניין של זמן ועכשיו זה רשמי – תוצאות גוגל AMP יהפכו להיות חלק אינטגרלי מתוצאות החיפוש

7 פונקציות בScreaming Frog שיהפכו את קידום האתר להרבה יותר פשוט
אופטימיזציה

7 פונקציות בScreaming Frog שיהפכו את קידום האתר להרבה יותר פשוט

Screaming Frog (או הצפרדע המשוגעת) היא אחד מהכלים לקידום אתרים האהובים עלי במיוחד (ציינתי את זה כבר לא מעט פעמים), ולמה? כמעט

גוגל: אין עונש לאתר שלא מוציא קישורים חיצוניים
דף הבית- פוסטים מקודמים

גוגל: אין עונש לאתר שלא מוציא קישורים חיצוניים

אני נמצא בעולם קידום האתרים מעל 10 שנים, וכבר מההתחלה לימד אותי ניר שי (הבוס בחברת Nearme שלצערי כבר לא

שימוש בגוגל אנליטיקס למטרות קידום אתרים
אופטימיזציה

שימוש בגוגל אנליטיקס למטרות קידום אתרים

לפני כמה חודשים חבר שלי גילה את גוגל אנליטיקס. הוא אהב את כמות המידע שפתאום יש לו לגבי האתר שלו,

גוגל: סיומות הדומיין החדשות אינן משפיעות על קידום האתר
דף הבית- פוסטים מקודמים

גוגל: סיומות הדומיין החדשות אינן משפיעות על קידום האתר

בשנה האחרונה השתנו כתובות האינטרנט המוכרות ונולדו להן כמה עשרות של סיומות דומיינים חדשות. כמו בכל שינוי שקורה באינטרנט, גם

4 טיפים לשיפור מהירות אתרי וורדפרס
אופטימיזציה

4 טיפים לשיפור מהירות אתרי וורדפרס

קידום אתרים מתחלק לשניים: – אלו שמאמינים שחווית משתמש היא הכרחית לקידום נכון. – אלו שמאמינים שדחיפה של קישורים ותוכן

גוגל: מהירות עמודי מובייל עדיין לא פרמטר דירוגי
דף הבית- פוסטים מקודמים

גוגל: מהירות עמודי מובייל עדיין לא פרמטר דירוגי

כבר תקופה ארוכה שגוגל מבקשים מבעלי אתרים להקפיד על התאמת האתרים למובייל. במרץ האחרון הוסיפו גוגל והודיעו שהחל מחודש מאי 2016